Πληροφορίες

Αυτό το ιστολόγιο δημιουργήθηκε από τις παιδαγωγούς προσχολικής εκπαίδευσης του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού Σκινέ Μαρία Ανδρουλάκη, Ελπίδα Κοκολινάκη, Μαρία Βουλγαρίδου και Λια Μαραμπουτάκη. Σας προσκαλούμε λοιπόν στην παρεούλα μας παρουσιάζοντας σας δραστηριότητες, αφηγήσεις παραμυθιών, τραγούδια και πολλά άλλα!!

Πέμπτη 22 Απριλίου 2021

Πάσχα με την πασχαλίτσα!

Πλησιάζει η γιορτή του Πάσχα, στην οποία γιορτάζει η ανιδιοτελής αγάπη. Την αγάπη αυτή που μας χάρισε ο Χριστός θυσιάζοντας τη ζωή του για εμάς τους ανθρώπους. Έτσι με την διασκευή του παρακάτω παραμυθιού << Η Πασχαλιά και η Πασχαλίτσα>> της Λότης Πέτροβιτς- Ανδρουτσοπουλου, φαίνεται η σημασία της αγάπης σε όλα τα πλάσματα της φύσης και η σημασία της στη ζωή όλων μας! Ας το απολαύσουμε λοιπόν και ας γεμίσουμε με συναισθήματα αληθινής αγάπης την ψυχούλα μας, χωρίς ανταλλάγματα!

Πασχαλιά και Πασχαλίτσα:

Μια φορά και ένα καιρό, σε έναν ολάνθιστο αγρό έπιασε μπόρα δυνατή και μούσκεψε όλη τη γη.


Όταν πέρασε η καταιγίδα, φάνηκε το ουράνιο τόξο, η ελπίδα.
Μα, ένα μικρούλι ζουζουνάκι έχασε δυστυχώς τη μανούλα και το σπιτάκι του.Αυτό μονάχο του γυρνούσε. Ώσπου ξαφνικά το βλέπει μια Πασχαλιά και το ρωτάει:

- Που πας καλό μου; Που πας μικρό μου;

- Μονάχο μου γυρνάω, γιατί έχασα μανούλα και φωλίτσα

-Καθόλου μικρό μου μη σε νοιάζει, μανούλα σου εγώ θα γίνω, στην πράσινη την φυλλωσιά μου, στα άνθη τα μενεξεδιά μου εδώ θα βρεις αγάπη και φωλίτσα.

- Εντάξει λέει η Πασχαλίτσα, θα πάω τώρα μια βολτίτσα.

Μα όταν επέστρεψε ήταν πιο λυπημένο ακόμα!

-Τι σου συμβαίνει μικρό μου;

- Να μια κερασιά μου είπε πως δεν μου ταιριάζεις εσύ για μάνα και αυτή θα με γεμίσει πλούτη.


Της λέω όμως τα πλούτη και τα καλά σου, όλα χάρισμα σου. Δεν έχουν βούλες τα κεράσια και τα πουλάνε στα καφάσια!

Έτσι η Πασχαλίτσα έχει διαλέξει μανούλα την Πασχαλιά, που σαν ανθίζει η αγάπη της μοσχομυρίζει. Και από τότε έως τώρα με τη λιακάδα και με τη μπόρα έχει η Πασχαλιά παιδάκι ένα μικρούλι ζουζουνάκι.

Είναι η καλή μας Πασχαλίτσα, η μαυροκόκκινη Λαμπρίτσα, που κάθε Πάσχα μας θυμίζει η Αγάπη όρια δεν γνωρίζει.

  • Πληροφορίες για την αγαπημένη μας πασχαλίτσα...
Παρακολουθήστε πατώντας εδώ 
  • Πως μπορώ να ζωγραφίσω μια πασχαλίτσα;

    για να ακούσετε τις οδηγίες πατήστε εδώ.
  • Αίνιγμα...
  • Δραστηριότητα: Φτιάχνω την δική μου πασχαλίτσα με ένα χάρτινο πιάτο.
  • Τραγούδι:

Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου - Πασχαλιά 

για να ακούσετε το τραγούδι πατήστε εδώ.

Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου - Ήρθε Η Πασχαλιά

για να ακούσετε το τραγούδι πατήστε εδώ.
  •  Ας παίξουμε...Δημιουργώ παζλ!
    για να δημιουργήσετε το παζλ πατήστε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου